Aktuální nabídky práce

Metrolog-junior/senior

Do výrobní společnosti hledáme flexibilní zaměstnance se zkušenostmi v programování ABB. Požadujeme min. SOU elektrotechnického směru. Nabízíme možnost růstu, příspěvek na stravování, 25 dní dovolené a další bonusy. Platové ohodnocení je 25 - 35 000 Kč/měs. Místo výkonu práce se nachází v okrese Louny.
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Developer SW

Do významné výrobní společnosti hledáme uchazeče s aktivní znalostí AJ a orientací v CAD konstrukčních programech. Kromě mnoha benefitů nabízíme týden dovolené navíc, možnost rozvoje a dalšího vzdělávání. Práce v oblasti Praha – východ, finanční ohodnocení 30 – 40 000 Kč.
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Systémový inženýr

Do významné výrobní společnosti hledáme uchazeče s aktivní znalostí AJ a orientací v oblasti HW. Kromě mnoha benefitů nabízíme roční prémie, sick days, možnost rozvoje a dalšího vzdělávání. Práce v oblasti Praha – východ, finanční ohodnocení 30 – 40 000 Kč.
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Tazatel/ka v Nielsen Admosphere

Hledáte časově flexibilní práci/brigádu, kterou zvládnete i při studiu, na mateřské nebo v důchodu? Pojďte k nám dělat tazatele!
Společnost: Nielsen Admosphere, a.s.

Recepční na částečný úvazek

Hledáš brigádu v prosperující výzkumné společnosti, kde získáš nejen praxi, ale i čas na učení/četbu? Hledáme kolegyni na výpomoc na recepci v pravidelných dnech a v nepravidelných odpoledních časech. Pozice vhodná pro studenty.
Společnost: Nielsen Admosphere, a.s.

Operátor CATI studia

• Telefonický výzkum – dotazování a zaznamenávání odpovědí do elektronické verze dotazníku
Společnost: Nielsen Admosphere, a.s.

SAMOSTATNÝ PRACOVNÍK JAKOSTI QC

Hledáme novou posilu pro významného klienta na pozici - Pracovník jakosti
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

TECHNICKÝ PRACOVNÍK VÝROBY

Hledáme technického pracovníka.
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

PROCESNÍ INŽENÝR – CHEMIK

Hledáme procesního inženýra v oboru chemie.
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

INŽENÝR KVALITY

Zodpovědnost ohledně požadavků na kvalitu, příprava auditů, analýza a prevence vad, odhad nedostatků a návrh řešení, SŠ nebo VŠ vzdělání tech.směru, praxe alespoň 2 roky, komunikativní AJ nebo NJ, znalost SOP, znalost nástrojů kvality, motivující příjem, týden dovolené navíc, lokalita Znojmo
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

RUČNÍ SVÁŘEČ

Ruční svařování, pohledové svařování, praxe na pozici, vyučen, praxe ve svařování kovových výrobků CO (nemusí být průkaz důležitá je praxe), třísměnný provoz, motivující příjem, lokalita Hustopeče
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Projektový nákupčí

Na tuto pozici hledáme vhodné kandidáty
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Obráběč

Na tuto pozici hledáme vhodné kandidáty
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Mechatronik

Na tuto pozici hledáme vhodné kandidáty
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Technolog

Na tuto pozici hledáme vhodného kandidáta
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Dělník ve výrobě

Na tuto pozici hledáme vhodné kandidáty
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Personální konzultant HR recruiter

Hledáme kandidáta na pozici Personální konzultant HR recruiter
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – Zlín (vlastní obchodní zastoupení)

Hledáme kandidáta na pozici VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – (vlastní obchodní zastoupení)
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – Vsetín (vlastní obchodní zastoupení)

Hledáme kandidáta na pozici VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – (vlastní obchodní zastoupení)
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – Uherské Hradiště (vlastní obchodní zastoupení)

Hledáme kandidáta na pozici VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – (vlastní obchodní zastoupení)
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Další
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: