Proč přes webinář

  • bez cestování
  • úspory nákladů i času
  • přístup k videozáznamu pro zopakování
  • jste k dispozici pro urgentní pracovní problémy
  • možnost zúčastnit se odkudkoliv

 

Pusťte si video ukázku, jak probíhá webinář

 

 

Kvalita obrazu při webináři je ve vysokém rozlišení. Z důvodu rychlého přehrávání na webové stránce byla kvalita ukázky úmyslně snížena.

Efektivní komunikace a spolupráce při práci na dálku

Webinář pro všechny zájemce o práci na dálku

 

Proč se na tento webinář přihlásit?

Víte, jak komunikovat a spolupracovat se svým vedoucím nebo kolegy při práci na dálku / z domova? Chcete předejít zbytečným problémům a nedorozuměním? Na webináři se dozvíte vše potřebné. Sami uvidíte, že to není tak složité.

 

Co se na webináři dozvíte

  • Test: Jak vnímám sám sebe z hlediska organizace času při práci z domova?
  • Motivace při práci na dálku / z domova.
  • Odlišnosti ve vnímání práce z domova z pohledu vedoucího a z pohledu pracovníka.
  • Jak komunikovat s kolegy, podřízenými a nadřízenými na dálku přes telekonference, videokonference, email, chat, mobilní telefon (co k čemu použít)?
  • Databáze znalostí, diskusní fóra, blogy a komunitní sítě pro efektivní komunikaci uvnitř firmy.
  • Jak se vzdělávat na dálku přes webináře?
  • Jak udržovat a prohlubovat vztahy se svými kolegy na dálku?
  • Problematika týmového ducha při kombinaci pracovníků v kanceláři a pracovníků na dálku / z domova.
  • Kdy, s kým a jak často je nezbytné osobní setkání?
  • Jaké existují způsoby předávání fyzických materiálů a předmětů při práci na dálku / z domova? 
  • Důležitost plánování času a využívání sdíleného kalendáře pro efektivní práci na dálku.
  • Jakým způsobem sdílet, vykazovat a předávat výsledky své práce vedoucímu na dálku?
  • Jak si nastavit pracovní dobu? Raději se nechat odměňovat na základě výkazů práce nebo výsledků.
  • Jak používat sdílené online dokumenty pro efektivní práci v týmu?

Základní informace

Cena: bezplatný

Termín: webinář již proběhl. Videozáznam si můžete stáhnout zde >

Délka trvání: 2 hodiny

Pro koho je webinář určen:

  • zájemce o práci z domova / práci na dálku
  • zaměstnance, kteří chtějí změnit práci
  • maminky a tatínky na mateřské a rodičovské dovolené
  • osoby s hendikepem, se ZTP a ZTP/P
  • nezaměstnané

Pro účast na webináři potřebujete:

  • minimální rychlost připojení k Internetu pro účast je 512kb/s pro odesílání i přijímání dat (rychlost zjistíte snadným měřením na www.rychlost.cz)
  • běžný internetový prohlížeč (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Chrome)
  • reproduktory nebo sluchátka

Dotazy: v průběhu webináře se budete moci přednášejících ptát prostřednictvím chatu

Informace o lektorovi

michal martoch foto  

Ing. Michal Martoch

specialista na podporu práce na dálku

 

 

Přihlašovací formulář

 

webinář již proběhl - stáhněte si videozáznam zde: 

www.pracenadalku.cz/vzdelavani/videozaznamy/efektivni-komunikace-a-spoluprace-pri-praci-na-dal

 

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: