Aktuální nabídky práce
Zobrazuji výsledky podle filtru:
Region: Hlavní město Praha - odebrat

Brigádník do oddělení správy tazatelské sítě

Společnost Nielsen Admosphere, a.s., výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat, hledá brigádníka do oddělení správy tazatelské sítě.
Společnost: Nielsen Admosphere, a.s.

Personální konzultant HR recruiter

Hledáme kandidáta na pozici Personální konzultant HR recruiter
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

TECHNIK ELEKTRO PRO SERVIS

TECHNIK ELEKTRO PRO SERVIS
Společnost: Žirafa.cz s.r.o.

Úvěrový specialista pro Prahu a Středočeský kraj

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Obchodně - administrativní pracovník

Obchodně - administrativní pracovník pro zadávání dat do PC.
Společnost: Kamil Gašpar

Úvěrový poradce pro Prahu a Středočeský kraj.

Vysoké provize! Jednoduchá-samostatná práce. Volnou pracovní doba, dobře prodejný produkt, vysoké provize (průměr provize za 1. půjčku 4000Kč).
Společnost: Kamil Gašpar

Realitní makléři - garance nejvyšší provize

Hledáme pracovité, reprezentativní osoby na pozici realitního makléře. Všechny poplatky jdou na kancelář, naopak v případě, že si vzájemně vyhovíme, nabídneme vám provizi, kterou vám jiní nenabídnou.
Společnost: RealitniAsistent.cz

Obchodní zástupce

Přímí prodej
Společnost: KJ BROKERING

Personalista/ obchodní zástupce

Úspěšná česká společnost hledá personalistu/obchodního zástupce na ŽL pro headhunting (personalistika lékařů). Nabízíme motivační platové ohodnocení, pružnou pracovní dobu, zajímavou a různorodou práci. Požadujeme nadstandardní komunikační schopnosti, příjemné vystupování, schopnost zaujmout.
Společnost: COO Advisers, s.r.o.

Obchodní zástupce IT firmy

Obchodní zástupce IT firmy.
Společnost: ixdesign.cz, v.o.s.

Přípravář, rozpočtář - zemní práce Praha

- příprava pro tvorbu rozpočtů a kalkulací; - příprava pro realizaci stavebních zakázek; - kontrola projektové a zadávací dokumentace staveb; - zpracování podkladů pro cenové nabídky; - provádění poptávek pro zajištění nezbytných subdodávek; - systematické vedení příslušné agendy.
Společnost: Práce plus - personální poradenství

stavební technik - zemní práce, dopravní stavby, inženýrské sítě - Praha

Vedení stavební činnosti v oblasti zemních prací, inženýrských sítí a dopravních staveb - Praha
Společnost: Práce plus - personální poradenství

PHP programátor (i junior)

NÁPLŇ PRÁCE: • programování webovách stránek redakčního systému na bázi SQL/PHP • vytváření nových internetových projektů z oblasti medicíny a zdraví - web/mobilní platformy • analýzy
Společnost: Práce plus - personální poradenství

Marketingový specialista

Společnost: JSV International assistant service

Administrativa / Telefonista/tka

Společnost: Jan Pelc - Moje finance

Samostatný realitní makléř

Hledáme nové kolegy s realitní praxí, kteří již nechtějí pracovat přímo pod realitní kanceláří. Nabízíme vám možnost využití know-how největší franšízingové české značky na vaší cestě za samostatností.
Společnost: Alan Dvořák

OBCHODNÍ MANAŽER pro ZNALOSTNÍ, INFORMAČNÍ A HR MANAGEMENT

Hledáte práci, při které byste byli časově flexibilní, a Váš příjem byl přímo úměrný dosaženému úspěchu? Je Vám blízká oblast HR nebo IT? Hledáme obchodního manažera, který bude zajišťovat zejména první kontakt s firmami, jež mají zájem o znalostní, informační a HR management. Do dané problematiky Vás rádi zaškolíme.
Společnost: Sofidea s.r.o.
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: