Aktuální nabídky práce

Team Manager/ka – MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - PROFI CREDIT Czech, a.s.

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Team Manager/ka – KOLÍN/KUTNÁ HORA - PROFI CREDIT Czech, a.s.

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Team Manager/ka – ÚSTÍ NAD LABEM - PROFI CREDIT Czech, a.s.

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Team Manager/ka – TEPLICE - PROFI CREDIT Czech, a.s.

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Call Center Operator - PROFI CREDIT Czech, a.s.

Call Center Operator - PROFI CREDIT Czech, a.s.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – JABLONEC NAD NISOU

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – DĚČÍN

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – MOST

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Projektový manažer

Můžete pracovat z pohodlí vašeho domova a upravit si pracovní dobu podle vašich potřeb. Budete mít skvělého šéfa, kolegy a před sebou téměř nekonečné možnosti karierního růstu pro ČR ale i pro zahraničí. Navíc získáte skvělou praxi, naučíte se projektovat a plánovat na vysoké úrovni pod vedením podnikatelského mentora.
Společnost: Bc. Petr Moučka

Administrativní pracovník/ice se znalostí Maďarštiny

Náplní práce je překlad z českého jazyka do maďarského, korektura textů, kompletní péče o zákazníka – tzn. vyřizování objednávek (telefonicky, mailem), řešení reklamací a dotazů zákazníků a komunikace se zákazníkem. Podmínkou je znalost maďarského jazyka slovem i písmem.
Společnost: Bronal

Osobní asistent/ka představenstva společnosti PRAHA/PARDUBICE

Hledáme pro naší firmu osobního asitenta/ku představenstva společnosti
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Asistent/ka ředitele společnosti - PROFI CREDIT Czech, a.s.

Chcete osobně spolupracovat s vedením obchodní společnosti, nečiní Vám problémy práce s čísly a zároveň Vám není cizí analytický pohled na věc? Pak se přihlaste do právě vypsaného výběrového řízení!
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

IT Specialist – Support / Support Team Leader

Hledáš pracovní příležitost v kolektivu, kde vládne uvolněná atmosféra a nechybí prostor pro vtípky? Pak si přečti bližší podrobnosti k obsazované pozici a dej nám vědět svůj zájem!
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Úvěrový specialista na sepisování půjček online – pro Prahu a Středočeský kraj.

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Obchodní manažer/ka

schopného manažera/ku, který/á si vybuduje a povede vlastní tým obchodních zástupců. Člověka, který se nebojí oslovit potencionální zákazníky a nabídnout jim naše řešení. Pokud vás baví obchodování, zajímáte se o oblast IT, internetu a on-line prodeje a dokážete využít svůj dosavadní úspěch na poli obchodu, pak jste tím pravým člověkem pro nás!
Společnost: Moonlake a. s.

Obchodní specialista pro Prahu a Středočeský kraj

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Manažer/ka oblasti – PLZEŇ/KLATOVY

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Úvěrový specialista pro Prahu a Středočeský kraj

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Úvěrový specialista pro Prahu a Středočeský kraj

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Úvěrový specialista

Úvěrový specialista
Společnost: Kamil Gašpar
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Další
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: