Aktuální nabídky práce

Distributor

Práce v oblasti zdraví, bylinných doplňku stravy.
Společnost: Lenka Knotková

Personalista/ obchodní zástupce

Úspěšná česká společnost hledá personalistu/obchodního zástupce na ŽL pro headhunting (personalistika lékařů). Nabízíme motivační platové ohodnocení, pružnou pracovní dobu, zajímavou a různorodou práci. Požadujeme nadstandardní komunikační schopnosti, příjemné vystupování, schopnost zaujmout.
Společnost: COO Advisers, s.r.o.

Obchodní zástupce IT firmy

Obchodní zástupce IT firmy.
Společnost: ixdesign.cz, v.o.s.

Odpovědná vedoucí

Do nové pobočky v Chrudimy ( Roosveltova ul.) přijmu odpovědnou vedoucí do prodejny s elektronickými cigaretami . Praxe není nutná . Zaučíme , zaškolíme.
Společnost: světkuřáků

Přípravář, rozpočtář - zemní práce Praha

- příprava pro tvorbu rozpočtů a kalkulací; - příprava pro realizaci stavebních zakázek; - kontrola projektové a zadávací dokumentace staveb; - zpracování podkladů pro cenové nabídky; - provádění poptávek pro zajištění nezbytných subdodávek; - systematické vedení příslušné agendy.
Společnost: Práce plus - personální poradenství

stavební technik - zemní práce, dopravní stavby, inženýrské sítě - Praha

Vedení stavební činnosti v oblasti zemních prací, inženýrských sítí a dopravních staveb - Praha
Společnost: Práce plus - personální poradenství

PHP programátor (i junior)

NÁPLŇ PRÁCE: • programování webovách stránek redakčního systému na bázi SQL/PHP • vytváření nových internetových projektů z oblasti medicíny a zdraví - web/mobilní platformy • analýzy
Společnost: Práce plus - personální poradenství

Obchodní zástupce

Hledáme obchodníka pro prodej školení, talentových testů a konzultací v oblasti osobního rozvoje - speciální zaměření na podporu talentu a silných stránek - metody, jak naplno využívat potenciál zaměstnanců.
Společnost: Eduwork o.s.

Marketingový specialista

Společnost: JSV International assistant service

Vedoucí konzultant

Přijmu 2 komunikativní spolupracovníky na pozici Vedoucí konzultant. Zaučení od firmy, pravidelná školení přes internet zdarma, práce podložena smlouvou. Práce přes internet, v místě bydliště, občasné NEPOVINNÉ pracovní cesty a školení.
Společnost: Jana Červeňanská

Administrativa / Telefonista/tka

Společnost: Jan Pelc - Moje finance

Obchodní posila do našeho týmu

Společnost: Liceo Consulting

Samostatný realitní makléř

Hledáme nové kolegy s realitní praxí, kteří již nechtějí pracovat přímo pod realitní kanceláří. Nabízíme vám možnost využití know-how největší franšízingové české značky na vaší cestě za samostatností.
Společnost: Alan Dvořák

OBCHODNÍ MANAŽER pro ZNALOSTNÍ, INFORMAČNÍ A HR MANAGEMENT

Hledáte práci, při které byste byli časově flexibilní, a Váš příjem byl přímo úměrný dosaženému úspěchu? Je Vám blízká oblast HR nebo IT? Hledáme obchodního manažera, který bude zajišťovat zejména první kontakt s firmami, jež mají zájem o znalostní, informační a HR management. Do dané problematiky Vás rádi zaškolíme.
Společnost: Sofidea s.r.o.

SAP konzultant, ABAP programátor, SAP administrátor (BC)

Pro mezinárodní společnosti hledáme vhodné uchazeče na pozici SAP konzultant, ABAP programátor, SAP support specialista. Jedná se o otevřené pozice, které jsou stále doplňovány podle požadavků klientů.
Společnost: Idealine Solutions s.r.o.

Obchodník pro server Workline-sluzby.cz pro Čechy

Máš talent pro obchod a chceš se realizovat? Internetový server Workline služby hledá zapálené obchodníky (obchodnice) pro vytvoření zákaznické sítě po celé ČR.
Společnost: Idealine Solutions s.r.o.
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: