Aktuální nabídky práce

TEAM MANAGER/KA - Brno

Sháníme team managera/managerku pro naší společnost.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

TEAM MANAGER/KA - Břeclav

Sháníme team managera/managerku pro naší společnost.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti - Moravskoslezský kraj

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Úvěrový poradce pro okres Blansko

Do nově otevřené kanceláře v Boskovicích hledáme komunikativního spolupracovníka pro okres Blansko.
Společnost: PROFI CREDIT Czech, a.s.

Zpracovatel odborných textů

Zpracování odborných textů
Společnost: Zoomla s.r.o.

ASISTENT/KA – telefonické zjišťování zájmu

ASISTENT/KA – telefonické zjišťování zájmu o kurzy sebeobrany a první pomoci. Náplní práce je telefonické zjišťování zájmu v oblasti, ve které nabízíme kurzy. Požadujeme komunikativnost, PC a přístup na Internet, časovou flexibilitu min. 2,5 hodiny denně. Nabízíme práci z domu, firemní SIM, hodinovou mzdu + pohyblivou motivační složku.
Společnost: M-SOR, s.r.o.

Obchodní zástupce pro Zlín a okolí

Úvěrový poradce pro Zlín a okolí. Zkušenosti a praxe v oboru výhodou.
Společnost: Břetislav Lapčík

TEAM MANAGER - Benešov

TEAM MANAGER - Benešov
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

řidič/ka sk. B

Hledáme řidiče/ku sk B. Podmínkou je min. věk 21 let, znalost Prahy a znalost českého jazyka. Nabízíme práci na HPP nebo ŽL. Možnost firemního vozidla nebo vozidlo vlastní. Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení, podporu dispečinku 24 hodin denně.
Společnost: Taxi Praha

Obchodní zástupce

Hledám komunikavního kolegu do kanceláře i terénu. Práce je na ŽL v oboru financí a možná i jako přivýdělek.
Společnost: Tomáš Kozubík

Administrativní práce na PC

Nabízím nenáročnou administrativní práci – brigádu s možností zajímavého výdělku s použitím vlastního internetu. Částečně i práce z domova. Pro občany ČR nad 18 let. Kontakt výhradně přes e-mailovou adresu.
Společnost: Ilona Veselá

Call Center Supervisor

Call center supervisor - vedení menší skupiny operátorů, organizace a kontrola jejich činnosti, předávání osobních zkušeností s prodejem po telefonu. Požadujeme zkušenosti s prací na stejné pozici, výborné komunikační a prezentační dovednosti, praktické zkušenosti s obchodováním po telefonu, výkon práce z místa bydliště, samostatnost.
Společnost: M-SOR, s.r.o.

Manažer obchodní skupiny, Odborní pracovníci v obchodní sféře a veřejné správě - Finesto s.r.o.

Manažer obchodní skupiny - HPP, DPP, DPČ. Do svých řad hledáme nového manažera/ku. Očekáváme: obchodní a manažerské dovednosti, komunikační schopnosti na vysoké úrovni, samostatnost a orientaci na výsledek.
Společnost: Finesto s.r.o.

Řidič/čka taxi

Nabízíme příležitost pro spolehlivé řidiče, kteří hledají jistotu a zázemí stabilní společnosti. Hlavními požadavky jsou spolehlivost, slušné a komunikativní vystupování a flexibilita. Dále věk min. 21 let, dobré řidičské schopnosti a dobrá znalost Prahy a českého jazyka (bude ověřeno). Zkušenosti a taxi zkoušky výhodou, nikoliv však podmínkou.
Společnost: Taxi Praha

Specialist(k)a zákaznické podpory portálu Videolektor.cz

Do našeho týmu hledáme nadšence ze Severní Moravy, který chce podporovat zákazníky portálu Videolektor.cz
Společnost: Videolektor.cz s.r.o.

Stážista

Ponúkame 6-8 týždnňové kultúrne stáže napr. Rusko, Columbia, Indonézia,Sri-lanka, Rumunsko alebo Brazília. Ubytovanie je zabezpečené. Angličtina na komunikačnej úrovní potrebná. Neváhajte a a zažite niečo nové s AIESEC!
Společnost: AIESEC Brno

Virtuální asistent manažera prodeje kurzů

Virtuální asistent manažera prodeje kurzů - projektové zajištění prodeje kurzů z oblasti sebeobrany a první pomoci jednotlivcům; správa stávajících a hledání nových prodejních kanálů. Požadujeme zkušenosti s prodejem jednotlivcům ve stejném nebo podobném odvětví. Nabízíme práci z domu, časovou flexibilitu, možnost realizace vlastních nápadů.
Společnost: M-SOR, s.r.o.

Obchodní zástupce

Jedná se o prodej kurzů sebeobrany a první pomoci pro jednotlivce, skupiny a firmy; pouze mailová a tel komunikace se zákazníky (ne schůzky, tudíž možná práce z domova). Předchozí zkušenosti a především vlastní databáze kontaktů je výhodou, ne podmínkou (máme vlastní). Odměna formou provize, práce dle vlastních časových možností, dohoda o PP.
Společnost: M-SOR, s.r.o.

Obchodní a technický asistent (ka), správce E-shopu

Firma zabávající se prodejem filtrů všech typů hledá zaměstnance na pozici obchodního asistenta. Práce s CRM systémem. Technické konzultace se zákazníkem, Vhodné pro ZTP, práce z domova. Poskytneme plné vybavení home office. Požadujeme kultivovaný mluvený projev, ochotu učit se technickým materiálům. Znalost angličtiny podmínkou.
Společnost: Filter-Technics CZ s.r.o.

Správce Eshopu

Zadávání položek v systému Pohoda a export do Eshopu. Příjem objednávek. Příprava dokumentů a obrázků pro Eshop.
Společnost: Filter-Technics CZ s.r.o.
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Další
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: