Aktuální nabídky práce

Úvěrový specialista pro Prahu a Středočeský kraj

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Úvěrový specialista pro Prahu a Středočeský kraj

Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Společnost: Kamil Gašpar

Úvěrový specialista

Úvěrový specialista
Společnost: Kamil Gašpar

Asistent telefonického zjišťování zájmu

Je tady nabídka práce která se jen tak nebude opakovat. Hledáme někoho, kdo se umí dobře ptát, nebojí se mluvit s lidmi a je systematický po telefonu i v emailu. Náplň práce je telefonické zjišťování zájmu firem o oblast, ve které nabízíme naše kurzy. Žádné vnucování, nebo nátlak na klienty tu nehrozí. Můžete pracovat z pohodlí vašeho domu.
Společnost: Bc. Petr Moučka

SOFTWARE DEVELOPER - PROFI CREDIT Czech, a.s. PRAHA/PARDUBICE

SOFTWARE DEVELOPER - PROFI CREDIT Czech, a.s.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – BRNO/BRNO VENKOV

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – JINDŘICHŮV HRADEC/ ČESKÉ BUDĚJOVICE

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – LITOMĚŘICE

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – RYCHNOV NAD KNĚŽNOU

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti - PELHŘIMOV

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti - BRUNTÁL

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti - STRAKONICE

Manažer/ka oblasti - STRAKONICE
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – JINDŘICHŮV HRADEC

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Manažer/ka oblasti – TEPLICE

Hledáme zodpovědného a samostatného zaměstnance, který má zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací.
Společnost: PROFI CREDIT Czech a.s.

Hledáme obchodníky pro okres Uherské Hradiště

ledáme kolegy, úvěrové poradce pro okres Uherské Hradiště. Zkušenosti a praxe v oboru výhodou nikoli podmínkou. Vhodná i jako další příjem, nebo začátek kariéry pro absolventy SŠ i VŠ bez praxe!
Společnost: Ivana Ležáková

Sales manager

obchodní manager
Společnost: Rowell

Úvěrový poradce

Hledáme nové obchodní partnery pro zprostředkování nebankovních půjček bez nutnosti ručení nemovitosti. Práce z kanceláře, domova i přímo od klienta po celé ČR pouze na živnostenský list. Rozšíříme i Vaše finanční portfólio.
Společnost: DINERO GROUP s.r.o.

Úvěrový poradce pro Prahu a Středočeský kraj.

Zpracovávání žádostí od klientů, poskytovaní zákaznického servisu
Společnost: Kamil Gašpar

Úvěrový specialista na sepisování půjček online – pro Prahu a Středočeský kraj

Zadávání dat do PC. Poskytování úvěrových půjček. Vysoké provize.
Společnost: Kamil Gašpar

Obchodně - administrativní pracovník

Starost o portfolio klientů a sepisování smluv.
Společnost: Kamil Gašpar
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Další
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: