Aktuální nabídky práce

Řidič/čka taxi

Nabízíme příležitost pro spolehlivé řidiče, kteří hledají jistotu a zázemí stabilní společnosti. Hlavními požadavky jsou spolehlivost, slušné a komunikativní vystupování a flexibilita. Dále věk min. 21 let, dobré řidičské schopnosti a dobrá znalost Prahy a českého jazyka (bude ověřeno). Zkušenosti a taxi zkoušky výhodou, nikoliv však podmínkou.
Společnost: Taxi Praha

Specialist(k)a zákaznické podpory portálu Videolektor.cz

Do našeho týmu hledáme nadšence ze Severní Moravy, který chce podporovat zákazníky portálu Videolektor.cz
Společnost: Videolektor.cz s.r.o.

Stážista

Ponúkame 6-8 týždnňové kultúrne stáže napr. Rusko, Columbia, Indonézia,Sri-lanka, Rumunsko alebo Brazília. Ubytovanie je zabezpečené. Angličtina na komunikačnej úrovní potrebná. Neváhajte a a zažite niečo nové s AIESEC!
Společnost: AIESEC Brno

Virtuální asistent manažera prodeje kurzů

Virtuální asistent manažera prodeje kurzů - projektové zajištění prodeje kurzů z oblasti sebeobrany a první pomoci jednotlivcům; správa stávajících a hledání nových prodejních kanálů. Požadujeme zkušenosti s prodejem jednotlivcům ve stejném nebo podobném odvětví. Nabízíme práci z domu, časovou flexibilitu, možnost realizace vlastních nápadů.
Společnost: M-SOR, s.r.o.

Obchodní zástupce

Jedná se o prodej kurzů sebeobrany a první pomoci pro jednotlivce, skupiny a firmy; pouze mailová a tel komunikace se zákazníky (ne schůzky, tudíž možná práce z domova). Předchozí zkušenosti a především vlastní databáze kontaktů je výhodou, ne podmínkou (máme vlastní). Odměna formou provize, práce dle vlastních časových možností, dohoda o PP.
Společnost: M-SOR, s.r.o.

Obchodní a technický asistent (ka), správce E-shopu

Firma zabávající se prodejem filtrů všech typů hledá zaměstnance na pozici obchodního asistenta. Práce s CRM systémem. Technické konzultace se zákazníkem, Vhodné pro ZTP, práce z domova. Poskytneme plné vybavení home office. Požadujeme kultivovaný mluvený projev, ochotu učit se technickým materiálům. Znalost angličtiny podmínkou.
Společnost: Filter-Technics CZ s.r.o.

Správce Eshopu

Zadávání položek v systému Pohoda a export do Eshopu. Příjem objednávek. Příprava dokumentů a obrázků pro Eshop.
Společnost: Filter-Technics CZ s.r.o.

Programátor Microsoft .NET framework a LightSwitch

Umíš programovat v Microsoft technologiích. Baví tě vyvíjet aplikace pro cloud? Chceš pracovat přímo z domova bez nutnosti cestování? Internetový portál Workline-služby.cz hledá zapálené programátory na spolupráci pro rozšíření týmu.
Společnost: Idealine Solutions s.r.o.

REGIONÁLNI MANAŽER

Náplň práce: • odpovědnost za řízení projektů v danem regióne, • vyhledávaní nových obchodních příležitostí a péče o firemní klienty spoločnosti, • spoluúčast na plánovaní obchodné strategie, • zastupovaní spoločnosti v souladu s firemní kulturou, • pravidelný reporting a vyhodnocovaní výsledků.
Společnost: BizPartner Group, s.r.o.

Obchodní ředitel pro ČR

Do svého týmu hledáme jednoho kolegu v rámci ČR, který bude mít na starost realizaci prodejů a nákupů pro naše zákazníky a komunikaci s obchodními partnery v zahraničí a řízení smluvních partnerů
Společnost: Ing. Ivan Doubek

PHP programátor

Pokud tě baví programování v PHP a raději než pracovat pro korporaci se pohybuješ v neformálním kolektivu, tak hledáme právě tebe!
Společnost: Ing. Aleš Bžatek

Fundraiser

Tyflo Vysočina Jihlava o. p. s. nabízí volné pracovní místo v práci na dálku na pracovní pozici fundraisaer. Jedná se o práci na poloviční úvazek a nabízená mzda je ve výši 8000,-.
Společnost: Tyflo Vysočina Jihlava

Uvádějící makléř (introducing broker)

IFC Markets Corp. je předním CFD a Forex brokerem na mezinárodních finančních trzích. Obsluhuje klienty v 12 jazycích v 60 zemích světa v plném souladu s mezinárodními standardy brokerské obsluhy.
Společnost: IFC Markets Corp.

Obchodník pro server Workline-sluzby.cz pro Moravu

Máš talent pro obchod a chceš se realizovat? Internetový server Workline-sluzby.cz hledá zapálené obchodníky (obchodnice) pro vytvoření zákaznické sítě po celé ČR.
Společnost: Idealine Solutions s.r.o.

Obchodník pro server Workline-sluzby.cz pro Prahu

Máš talent pro obchod a chceš se realizovat? Internetový server Workline služby hledá zapálené obchodníky (obchodnice) pro vytvoření zákaznické sítě po celé ČR.
Společnost: Idealine Solutions s.r.o.

Obchodník v architektuře a stavebnictví

Jsme architektonický ateliér a hledáme kolegu-obchodníka, který by se k nám mohl přidat a pomoci nám propagovat vizi moderního bydlení, návrhy domů na míru včetně veškeré projektové dokumentace nutné k realizaci domu.
Společnost: COARCHITECTS

Obchodní zástupce

Jaké lidi chceme do týmu: Nebojí se tvrdé práce Rádi a s chutí prodávají – příjemní lidé s citem pro obchod Mají perfektní komunikační schopnosti a pozitivní energii Nevzdávají se a milují svou práci
Společnost: Webynazakazku.cz

Operátor

• Telefonický a e-mailový příjem objednávek a jiných zákaznických požadavků • Zajišťování a kontrola včasné reakce servisních partnerů, informování zákazníků • Komunikace s evropskými pobočkami firmy a s jejími partnery • Spolupráce na vytváření interní databáze • Návrhy nových a zlepšení stávajících procesů
Společnost: Iva Rylichová

Obchodní zástupce

vyhledávání vhodných klientů pro naše výrobky v oblasti lázeňství, zdravotní a sociální péče a wellness provozech
Společnost: KovoS Czech s.r.o.

Obchodní zástupce

Náplň práce: vyhledávání nových klientů spoluvytváření smluvních a platebních podmínek pro zákazníky péče o stávající klienty pravidelný report na obchodní oddělení příprava podkladů pro jednání s obchodními partnery administrativní podpora
Společnost: OTTO travel
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Další
1/7

Proč byste měli pracovat na dálku?

Seznamte se s Petrou.

Petra vede oddělení zodpovědné za nábor nových pracovníků, zvyšování produktivity práce, motivaci současných zaměstnanců a vyhledávání úsporných opatření. Před 2 lety iniciovala zavedení práce na dálku včetně práce z domova pro všechny pracovníky, kde to povaha práce umožňuje a to v rámci všech 4 firemních poboček.
1/7
2/7

Ušetříte na pronájmu a energiích

Po 6ti měsíčním testování na 20 vybraných lidech, následném zaškolení pracovníků a plném nasazení nyní více než 80% pracovníků vykonává svou práci nezávisle na místě. Kanceláře využívají podle potřeby nejčastěji pro schůzky s některými klienty nebo pravidelné měsíční porady. Běžně vykonávají svou práci přímo u zákazníků, z domova, z coworking centra nebo odkudkoliv.
2/7
3/7

Snížíte náklady na cestování

V rámci zrealizovaného školení Jak pracovat na dálku, se pracovníci naučili využívat softwarové videokonference, online kancelář a pochopili základní rozdíly mezi komunikací na dálku a komunikací v kanceláři. V návaznosti na to poklesly za minulý rok celkové roční výdaje na cestování o 28%. S rychle rostoucími cenami energií Petra očekává v následujících letech ještě větší úspory. Současně se také zvýšila produktivita práce o 7% a to díky eliminaci času, který běžně pracovníci strávili na cestě mezi pobočkami nebo k zákazníkům.
3/7
4/7

Zaměstnanci vás budou milovat

S několika desítkami zaměstnanců, převážně rodiči s malými dětmi, se personální oddělení domluvilo na zkráceném pracovním úvazku. Kupodivu tento výpadek ani nemuseli nahradit náborem nových lidí. Při práci v kanceláři v minulosti se část pracovníků pouze tvářila, že pracuje, ale přitom si řešili své osobní věci. Konečně také mohli zaměstnat i 11 tělesně postižených a splnit tak zákonné normy. Už to bezúspěšně řešili několik let. Konstrukce budovy jim totiž neumožňovala provést nezbytné stavební úpravy.
4/7
5/7

Omezíte fluktuaci a nemocnost

Fluktuace se snížila téměř o polovinu. Podobné pracovní podmínky jim totiž nabízí jen málokdo. Podobně se snížila i nemocnost. Lidé jednoduše pracují z domova i když se necítí úplně v pořádku. Bez možnosti práce z domova by doma stonali a práce by jim “stála” v kanceláři až do úplného uzdravení. Navíc je nyní řada pracovníků více flexibilních a nedělá jim takový problém být k dispozici online i pozdě večer nebo o víkendu - samozřejmě jen v případě urgentní potřeby. Konečně také začali spolupracovat s několika experty, které nebylo možné i přes velký zájem firmy v minulosti přijmout, protože se nechtěli za prací trvale přestěhovat.
5/7
6/7

Důvěřujte, a pokud nevěříte, tak prověřujte!

Za hlavní překážku práce na dálku Petra považuje nedůvěru managementu v zaměstnance. Pravda je ovšem taková, že motivovaný člověk bude rád pracovat bez dozoru odkudkoliv a nemotivovaný si vždy najde cestu, jak se z práce “vykroutit”. Pro prolomení této psychologické bariéry na straně vedoucích pracovníků bylo zrealizováno několik seminářů na téma Metody řízení při práci na dálku. Dále nasadili vhodný online software pro projektové řízení a výkaznictví práce.
6/7
7/7

Vytvořte si podmínky pro další růst!
Vytvořte si významnou konkurenční výhodu!

Petře se s pomocí jejího týmu povedlo během 2 let významně snížit náklady a přinést firmě strategickou konkurenční výhodu, která ji pomůže dlouhodobě udržet či dokonce posílit současnou pozici na trhu.
7/7

© 2016 PRÁCE NA DÁLKU.CZ

Spolupracujeme: